فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

بسم الله فروشگاه مصطفی

این روزها با توجه به شرایط  نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. هرکس به طریقی در تلاش است تا بتواند کسب درآمد و زندگی ایده آلی برای خودش داشته باشد. اما مهم این هست که بهترین کار و پرسودترین کار در حال حاضر چیست؟ برای پاسخ این سوال باید به افراد موفق مراجعه کنیم. من در بین سخنران های انگیزشی و افراد موفق آمریکا، آقای جیم ران که خودش استاد دو سخنران بزرگ دیگر یعنی آنتونی رابینز و دارن هاردی هستن رو قبول دارم. چون فردی بودن که تونستن دونفر بسیار موفق دیگه رو بسازن. خب ببینیم ایشون چی میگن:

سودبردن بهتر از دستمزدگرفتن

خب همه میدونیم که درآمد با انجام یک کار بدست میاد. کارها هم دونوع هستن. یا کارآفرینی و یا کارمندی(کارگری)! توی کارآفرینی شما کارتون رو خودتون ایجاد می کنید و درآمدتون از سود فروش محصولات یا خدمات بدست میاد. خب پس طبق حرف آقای جیم ران که گفتن نخستین اصل ثروتمند شدن اینه که سود بردن بهتر از حقوق یا دستمزد گرفتن هست، پس باید برای ثروتمند شدن کارآفرینی کرد و کارمندی یا کارگری رو واسه ثروتمند شدن انجام نداد و فقط در صورت علاقه به اون کار انجام داد. به عبارتی حتما اگه کسی بخواد ثروتمند بشه باید کارآفرینی واسه خودش یا بقیه رو توی برنامه زندگیش قرار بده. شما توی کارآفرینی میتونید سودتون رو چند برابر کنید اما هیچوقت نمیتونین زمان خودتون رو چند برابر کنید. حقوق یا دستمزد گرفتن هم که توی کارمندی و کارگری وجود داره و بدترین نوع معامله است! چون شما زمان خودتون رو که یک چیز محدوده و برای همه 24ساعت در روز هست، میاین با پول معامله می کنید و اگه روزی نتونید این معامله زمانتون با پولی که به ازاش میگیرین رو انجام بدین و مثلا خدای ناکرده مریض باشید، درآمدتون هم قطع خواهد شد. چون درآمدتون از نوع فعال هست و شما باید فعالیت داشته باشین تا به درآمدی برسین. هرکاری هم بکنید نمی تونید زمان خودتون رو که همون 24ساعت هست، چند برابرش کنید. اما توی کارآفرینی شما میتونید هم درآمد فعال داشته باشین و هم درآمد غیرفعال :) درآمد غیرفعال یا انفعالی نوعی از درآمد هست که شما بدون انجام کاری باز هم درآمد خودتون رو دارین و این بهترین نوع درآمد هست که فقط توی کارآفرینی وجود داره.(لطفا کارآفرینی و درآمد غیرفعال رو با نتورک مارکتینگ اشتباه نگیرید چون اون کار کلا بحثش جداست!)

خب داشتیم می گفتیم که با این وجود باز افراد زیادی برای رسیدن به شغل کارمندی، تلاش زیادی برای درس خواندن می کنند. اما متاسفانه اکثر این تلاش ها بی نتیجه می مانند! چون تعداد افراد بیکار در کشور ما بسیار زیاد هست و ظرفیت ادارات و شرکت ها هم بسیار محدود! کسانی که درس می خوانند و کنکور می دهند، معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست می خورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن تحمل کردند، به راحتی هیچ و پوچ می شوند و بر باد می روند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب می کنند و درس نمی خوانند، که متاسفانه 95درصد از این افراد چون اهل مطالعه و درس خواندن نبودند و در نتیجه اصول کارآفرینی را هم نمی دانند، معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیردست این و آن می شوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست یا پادو می مانند.

وارن بافت و درآمدزایی در خواب

وارن بافت سومین فرد ثروتمند جهان بعد از بیل گیتس و جف بزوس، یک سرمایه دار و سرمایه گذار در بورس و وال استریت آمریکاست و این حرف رو زده و کاملا حرفش درسته. اما در کشور ما، در نهایت نتیجه این شده که بسیاری از جوانان بی کارند و حتی پول شارژ گوشی خودشون رو هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن بی هدف و برای گذران زندگی در رستوران ها و کارگری در کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها و در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند. اما در همین ایران کسانی هم هستند که مثل سازنده نرم افزار اسنپ روزانه بین 500میلیون تومان تا یک میلیارد درآمد دارند. بیاین باهم درآمد اسنپ رو حساب کنیم.

 

" به گفته‌ی مدیرارشد مارکتینگ اسنپ، اکنون تعداد کاربران ثبت‌شده در اسنپ بیش از ۱۰ میلیون برآورد می‌شود و تعداد رانندگان اسنپ ۳۰۰ هزار نفر است.

 

راشا شیدماهر، اعلام کرد که در سه دفتر تهران و ۳۲ شهر دیگر مجموعا هزار نفر در شرکت اسنپ مشغول به‌ کار هستند. به گفته‌ی وی، روزانه بیش از یک میلیون درخواست تاکسی در سیستم اسنپ ثبت می‌شود که از این رقم، نزدیک به یک میلیون سفر موفق است.

بر اساس گزارش مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ، در روزهای عادی هر راننده حداکثر ۱۵ تا ۲۰ سفر را تأیید می‌کند و انجام می‌دهد؛ این در حالی است که در روزهایی با شرایط جوی بد، این رقم به نصف کاهش پیدا می‌کند. "

خب حالا بریم یه حساب کتاب و دودوتا چارتای ساده بکنیم ببینیم چه خبره:

 

650.000.000 = 0/13 * 5000 * 1.000.000

خب در این دودوتا چارتا! ما گفتیم از 1 میلیون سفری که توی یک روز انجام میشه، میانگین قیمت هر سفر 5تومن باشه(که یک چیز عادیه و توی شهرهایی مثل تهران، اکثر سفرها بالای 10تومن هستن) و سهم اسنپ هم از هر سفر 13درصد این مبلغ باشه، درآمد یک روز اسنپ میشه چیزی حدودا 650میلیون تومن.

 

یک راه دیگه هم برای محاسبه درآمدش هست:

650.000.000 = 0/13 * 100.000 * 50.000

اینجا اومدیم گفتیم از بین 300هزار راننده اسنپ، اگه فقط 50هزارنفرشون روزانه 100هزارتومن درآمد داشته باشن و سهم اسنپ از این مقدار 13درصد باشه، باز هم به همون رقم 650 میلیون تومن در یک روز می رسیم.

حالا عده ای هستن که به این درآمد اسنپ حسودیشون میشه و مثلا میخوان جلوی این درآمدزایی و سود رسوندن به مردم و موج تکنولوژی که داره بیکارشون میکنه رو بگیرن و بجای اینکه سوار این موج بشن و موج سواری رو یاد بگیرن، میان به دفتر اسنپ حمله میکنن!!! که نمونه اش تو شهر کرمان بود و شرکت اسنپ با این افراد برخورد جدی کرد و ازشون شکایت کرد.

برخورد با اسنپ در کرمان

خب دیدیم که صاحب اسنپ روزی 650میلیون تومن از همین اینترنت درآمد داره. راستی تا حالا از خودت پرسیدی چرا تو 650میلیون در روز که نه، 65میلیون در روز هم نه! 6 و 500 هم نه! چرا تو 650هزارتومن یا اصلا 65هزارتومن یا رندش کنیم اصلا 100هزارتومن هم در روز خیلی راحت و اتوماتیک از اینترنت درآمد نداری؟ اونم از همین اینترنتی که اسنپ روزانه حداقل 500میلیون تا یک میلیارد کاسب میشه? درسته چون راهش رو بلد نیستی دوست خوبم.

رابرت کیوساکی

خب این فقط یک نمونه درآمدزایی با استفاده از قدرت اینترنت و در همین ایران خودمون هست که به قول آقای وارن بافت در خواب هم هست. اسنپ ماهیانه(بدون روزهای تعطیل) 17میلیاردتومن که حالا میگیم بازم کم کنیم شرایط خوب نبوده، اصلا 15میلیاردتومن! درآمد داره. به گفته مدیر مارکتینگ شرکت اسنپ، این شرکت هزارتا کارمند داره که اگه به هرکدوم ماهی یک میلیون هم بدن میشه ماهی یک میلیارد. که بازم همون 14 یا 15میلیارد تومنی واسه خود مدیریت اسنپ باقی میمونه :)

حالا یکی هست خودش رو میکشه که با درس خوندن یک کارمند ساده بشه که بجای 15میلیارد، 1 میلیون و 500 هزارتومن بگیره!!! یکی با خوابیدن اونقدر پول درمیاره و یکی هم با 12ساعت کار اینقدر! تفاوت نگرش به این میگن دیگه:) البته ناگفته نماند که اسنپ یک نسخه کپی شده از یک اپلیکیشن آمریکایی به اسم اوبر هست ولی بازم داره سود خودش رو میکنه...

 

خب داشتیم می گفتیم که همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالبه بدونید که این راه جادویی و فوق العاده یعنی اینترنت، خیلی وقت هست که جلوی چشمان همه افراد قرار داره ولی افراد از اون در جهت کارهای بیهوده و بی فایده ای مثل تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها که تمام شدنی نیستند و فقط اینترنت زیادی را الکی مصرف میکنند، یا چت کردن در گروه ها و سوپرگروه ها با کسانی که تا حالا آنها را نه دیده اند و نه صدایشان را شنیده اند! استفاده می کنند.

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده می کنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. مثل بیل گیتس سازنده مایکروسافت یا مارک زاکربرگ سازنده فیسبوک یا پاول دروف سازنده تلگرام و یا جف بزوس(ثروتمند ترین فرد الان در دنیا) صاحب سایت آمازون. در ایران هم که کم نیستند مثل صاحبان سایت های کافه بازار یا دیجی کالا. و یا سازندگان اسنپ و تپسی و آپارات و...

بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی و چت کردن استفاده می کردم. یادم می آید یک نرم افزار چت بود که به ازای هر یک پیام یک امتیاز ثبت میکرد و من 200هزار امتیاز گرفته بودم! یعنی 200هزار پیام داده بودم!!! اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها و عکس ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم به من افتخار کنند. دوست داشتم برای عزیزانم هرچیزی که بخوام و هرچندتا که بخوام بخرم بدون ترس از اینکه پولم تمام شود. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی مثل آموزش کسب درآمد از اینترنت در 7 روز خانم مونا افشار و... رو می فروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا ده پونزده هزار تومن. بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو گرفتم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف و قدیمی بودن یا توی ایران بخاطر تحریم ها کاربرد نداشتن و یا خیلی سخت بودند. مثلا باید حساب بانکی توی خارج از کشور باز می کردم یا آشنایی در خارج کشور می بود که پول به حساب اون می رفت و بعد معادلش رو به من میداد. حدودا 147تا کتاب آموزش درآمدزایی را مطالعه کردم ولی فقط تعداد معدودی از این کتاب ها بودن که واقعا آموزش های خوب و جامعی داشتن. یک تجربه ای هم که میخوام اینجا بگم اینه که هرسایتی که عکس یا فیلم از رسید واریزی میذاره، اکثرشون الکیه. یا عکسش فوتوشاپه یا فیلمش ادیت شده و ویرایشش کردن. حتی فیلم!

از اون 150تا کتاب یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و زیرمجموعه گیری کلاهبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه یا بورس رو می گفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد و من میموندم و یک جیب خالی. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید اون آموزش های بی مصرف از دست داده بودم. یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر این ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نهایتا 10 هزار تومنه!!! آموزشی که باعث درآمد میلیونی میشه آخه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه! البته از حق نگذریم بعضی از آموزش ها هم واقعا خوب بودند.

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فیلم دیدنو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستان که برای تحصیل به خارج کشور سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با همدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت هامون بهم گفت که در سوئد یه کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارش خیلی آسونه و تخصص و زمان زیادی هم نمیخواد. و گفت که اتفاقا این کار در ایران که یک کشور در حال توسعه و جهان سومی هست خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه ماهی حتی 12 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم هم روزی بین 500 تا 1 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت تا یک ساعت هم فعالیت نمیکنم. یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و نتورکی غیر مجاز بکنه و مخم رو بزنه! دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. دیگه اون چند روز گذشته و تا الان طول کشیده!

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت آموزش هایی به عنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت ده پونزده تومن به فروش میرسونند اصلا خودشون راه کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند و یک محصول بی مصرف را به شما می فروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه و چاه رو به شما یاد بده؟ من این رو در حین مطالعه 147تا کتاب درآمدزایی به وضوح می دیدم.

درآمد از این روش بین 500 تا 1/5 میلیون تومان در روز و 12 تا 15 میلیون تومان در ماه است. افرادی هم بودند که فقط تو یک روز 12میلیون درآمد داشتن. زمانی هم که برای این کار اختصاص میدهم بین نیم ساعت تا یک یا دو ساعت در روز است و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده یا خوابیدن و استراحت میکنم. البته من ساعت خوابم بیشتره و روزانه حداقل بین 8 تا 10ساعت هم میخوابم. به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من در نهایت بعد از کلی تلاش به موفقیت در این روش فوق العاده رسیدم و الان هم میخواهم فوت و فن کار آن را با هموطنانم به اشتراک بگذارم. واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را می دانستند فکر کنم کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت! چون واقعا درآمد راحت و شیرینی داره. وقتی این کار را یاد میگیری واقعا صبح ها با عشق از خواب پا میشی تا کارت رو انجام بدی. اصلا روز و شب نمیشناسی و همش حس میکنی برای پول درآوردن وقت کم داری و باید زودتر از اینا این کارها رو یاد می گرفتی. میخوای از همه لحظات عمرت بیشترین استفاده رو ببری. ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند (چون تا همین چندسال پیش اینترنتی نبود) و مثلا وقتی این مطلب بنده رو می بینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار می روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آن بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب را میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خودتون را شروع کنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید. باز هم یک جمله زیبا از استاد بزرگ جیم ران:

درخت درآمدزایی

عکس سوالات متداول

1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ : بنده غیر از این روشی که آموزشش را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری مثل گرفتن پروژه و استارتاپ های شخصی و... نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت هست، به هر طریقی که بتواند با استفاده از قدرت آن درآمد کسب می کند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را همینطور به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. مخصوصا عده ای که اصلا برای تلاش و وقت بقیه ارزش قائل نیستند و طلبکار و مدعی هم هستن! پس شب هایی را که برای مطالعه این همه آموزش بیدار بودم چه؟ شما هم که باشید و 147تا کتاب آموزش درآمدزایی از قدرت بی نظیر اینترنت را مطالعه کنید و در نهایت کسی از شما نتیجه کار را بخواهد آیا به او به رایگان و همینطوری خواهید گفت؟ در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. برای آن ها رنج و زحمت و سختی زیادی کشیدم و شب های زیادی برای مطالعه و کار و تلاش بیدار بودم. بگذارید یک مثال بزنم. رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت می کند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با این حال به کارهای تبلیغاتی هم می پردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی می کند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند. می دانید چرا؟ بله چون رونالدو ذهن ثروتمندی دارد وگرنه الان رونالدو نبود!

 تبلیغات رونالدو

2. آیا این آموزش ها همون فعالیت در سایت های هرمی، بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)، فعالیت در سایت های کلاهبردار کلیکی(گروه ایزی ترید)، فعالیت در بازار حرام فارکس و باینری آپشن و سایت های پیش بینی فوتبال، بازاریابی بیمه، تبلیغ دیدن و تبلیغ زدن و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ واقعا نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ : خیر هیچکدام از این ها نیست. حتی مثل هیچکدام از این ها هم نیست. درآمد حرام(مثل فارکس و شرط بندی) یا درآمدی که اگر کارگری بکنی به صرفه تر هست و زمان کمتری میخواد(مثل سایت های کلیکی یا آگهی دیدن) به چه درد میخوره? این پکیج، شامل روش های بسیار متفاوتی است که قول می دهم به هیچ وجه آموزشی به حرفه ای بودن این آموزش در سرتاسر دنیای اینترنت پیدا نمی کنید. مطمئن باشید بعضی از کارهای آموزش داده شده را حتی تا الان نمی دانسته اید که همچین چیزی هم وجود دارد! این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بلندمدت هستند یا درآمد حرامی دارند که ارزشی ندارد، در حالی که آموزش هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و میتوانید در همین روزهای اول به راحتی کارتان را شروع کنید.(البته انتظارات بیجا مثل یک شبه ثروتمند شدن هم نداشته باشید که هیچ آموزشی من ندیدم چنین کاری یاد بدهد که یک شبه راه صدساله را رفت!)

شما چکیده و خلاصه تجربه های من را بدست می آورید و نیاز نیست که خودتان تک به تک آنها را در طول سال ها با آزمون و خطا کسب کنید. همه را یکجا در یک پکیج آموزشی بدست می آورید.
من با شما عزیزان صادق هستم و متاسفانه نمی توانم بگویم این آموزش، آموزش چه فعالیت هایی است. چون همانطور که گفتیم این روش ها، روش های بسیار جدید و متفاوتی است که کمتر کسی از آنها اطلاع دارد و بنده برای جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو این ریسک را انجام نمی دهم و ماهیت آموزشی که حاصل تجربیات چندین ساله خودم و دوستانم هست را لو نمی دهم. این کار حتی فروش و بازاریابی ممبر یا فالوور هم نیست! هرچند روش این کارها نیز برای کامل بودن پکیج گفته شده است. این روش ها و آموزش های جادویی و بی نظیر چند کار فوق العاده است. باز هم میگیم که برای کامل تر شدن پکیج، علاوه بر آموزش اصلی، آموزش های درست و حرفه ای اون روش های دیگر را هم برای شما عزیزان گذاشتیم تا از هر روشی که می توانید درآمدزایی کنید.

 

3. آیا این کار از لحاظ شرعی حلال است؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ : این کار صد در صد حلال است و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد. بله درآمد شما از داخل کشورمان ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز می شود. شما باید خیالتان از هر جهتی راحت باشد چون بنده یک سال تمام برروی این کار و نحوه انجام بهتر این کار که درآمد خیلی بیشتری بدهد کار کرده ام و مطمئن باشید من برای خودم و شما بهترین آموزش ها را تولید و تدوین کرده ام.

 

4. شما میگید که با این روش میشه روزی 12میلیون در ماه یا حتی در روز درآورد اونم با چند ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره که! چجوریه جریان؟؟

پاسخ : بله اگر اگر اگر همه مردم این روش ها رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کارها می چسبند و ول هم نمیکنن! ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده می کنند این آموزش را تهیه میکنند(به دلایل مختلف مثل نداشتن پول، شک، ترس و...) و اکثر افراد فکر می کنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمی شود. عده ای هم هستند که برای تهیه این آموزش انقدر امروز و فردا می کنند که آخر درگیر همان مشکلات قبلی زندگیشان می شوند و کلا یادشان می رود که اصلا چکار میخواستند بکنند! خب حق این افراد همان زندگی هست که دارن و نباید بیشتر از اون انتظار داشته باشند و من هم وظیفه ام را در قبال کمک به آنها انجام داده ام اما خودشان نخواستند یا فراموش کرده اند و... بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمی روند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک و با مشکلات قبلی زندگی در جاهای دیگر کار می کنند و پتانسیل کسب درآمدی این کار همچنان بالا و رویایی میماند. از هر 100 نفر حدودا 5 نفر این آموزش را تهیه می کنند و همین 5نفر به درآمدهای خوب و راحت می رسند و ماشین های خوب سوار میشن و از کنار اون 95 نفر رد میشن و باز اون 95نفر دلشون میخواد جای اون 5نفر باشن! اما فقط دلشون میخواد و برای رسیدن به جایگاه اونا هیچ کار یا تلاشی نمیکنن و تصمیمی برای تغییر ندارن. علتش هم اینه که عادت های ناپسندی دارن که اونارو از پیشرفت و ترقی تو زمینه های مختلف زندگی نگه میداره.

رابرت کیوساکی و ذهن

 سوناتا yf

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ : فعالیت و کسب درآمد در این زمینه، فقط یک محدودیت دارد و آن هم تهیه پکیج و مطالعه روش ها و انجام درست آنها است. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان و با هر سطح سواد می توانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند در صورتی که آنقدر هوش مالی و اقتصادی داشته باشند که بفهمند این پکیج برایشان خوب هست یا نه. این فعالیت ها اصلا به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است به طوری که همانگونه که گفتیم حتی یک کودک 10 ساله یا فرد کهنسال 70ساله هم می تواند آنها را انجام دهد در صورتی که آموزش ها را درست و کامل مطالعه کرده و انجام دهند. نه اینکه بخواهند در همان روز اول هم آموزش را کامل مطالعه کنند، هم آن را انجام دهند و هم باز در همان روز اول به درآمد هم برسند!!! خب اینجور افرادی معلوم هست که هوش اقتصادی خوبی ندارند وگرنه باید بدانند یک روزه و یک شبه ثروتمندشدن فقط مال قصه هاست! حداقل باید هفت روز آموزش ها مطالعه و انجام بشن اگه واقعا میخوان درآمدزایی کنند و موفق بشن. چون رمز موفقیت در هرکاری انجام مداوم و متعادل اون کار هست.

 

6. برای کسب درآمد در این زمینه به سرمایه نیاز داریم؟

پاسخ : خیر حتی یک قرون سرمایه هم نیاز ندارید.

 

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو به خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ : دوست عزیز اتفاقا این کار مختص کسانی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. من به شما قول میدهم که با این آموزش ها و انجام صحیح و کامل اونا به راحتی بعد از چندوقت و با مسلط شدن به کار و آموزش ها به این درآمدی که گفته شده یعنی بین 65هزارتومان تا 650هزارتومان در روز حتما میتونید برسید. اینقد بزرگش نکنید چون اصلا چیز بزرگی نیست و گذشت اون زمانی که فقط کارخانه دارها و زمین دارها پول زیادی داشتن! الان قرن 21 و قرن ارتباطات و فناوری اطلاعاته. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون قطعا در همان ماه اول، این پول ناچیز رو که چه عرض کنم، چندین برابرش رو هم به راحتی از طریق این کار درمیارید و قرضتون رو میدید. دوستتون هم با این پول نه پولدار میشه نه فقیر! دوستی هم که 50تومن به دوستش قرض نده باید به رفاقتش شک کرد واقعا! من به بقیه دوستانی که برای خرید آموزش مشکل مالی دارند هم توصیه میکنم که از بقیه قرض بگیرید و آموزش را خریداری کنید چون مطمئنم که در همان روز های اول فعالیت این قرضتون رو برمیگردونید. و من انقدر خدا نشناس نیستم که برای یک آموزش به درد نخور بگم برید پول قرض کنید! پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر می بینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده تومن به عنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش می رسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت 10 تومن به فروش برساند؟؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. بنده ابتدا این آموزش را با قیمت 200,000 تومان قرار داده بودم. ولی بازهم به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 75% تخفیف قائل شدم و اکنون این آموزش بی نظیر فقط با قیمت 50هزارتومان قابل خریداری است. (البته همان 200هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب می کنید هیــــــــــچی نیست! شما وقتی بتوانید با این آموزش تا 12میلیون تومان در یک ماه یا حتی در یک روز و یک ساعت بدست آورید، دیگر 200هزارتومن برای شما هیچی هم به حساب نمیاد.) حالا دیگر مختارید! می توانید با این 50 تومان یک جفت کفش معمولی بخرید و خوشحال باشید که کفش دارید یا این که مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که حاصل یک سال تحقیق و تجربه و چکیده ی مطالعه بیش از 147تا کتاب آموزش درآمدزایی هست و با استفاده از درآمد حاصل از اون به راحتی می تونید این 50تومان رو در عرض چنددقیقه(زمانی که مسلط شدید نه روز اول! که برای هر فرد این زمان متغیره) کسب کنید و حتی چند کفش بخرید و شیرینی درآمدتان را هم به خانواده بدین.

تجربه پذیری

8. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت تکراری بود چی؟ پولم رو پس میدین???

پاسخ : اول از هرچیز که خیال شما راحت باشد که پکیج ما انحصاری بوده و برای اولین بار در کل اینترنت ایران و فقط از همین سایت به فروش می رسد. شما یک آموزش بی نظیر و دست اول رو می گیرید. نحوه تدریس هر فرد متفاوت هست و به عبارتی احتمال اینکه روند تدریس آموزش ما را در جایی پیدا کنید 0% هست چون اولین بار و فقط از این سایت منتشر می شود.

توجه مهم : ممکن است بعضی از روش ها برای شما تکراری باشند و نمی توانیم بگوییم آموزش ما برای همه جدید هست! اما مطمئنا نحوه و روند انجام اون کار توسط ما 100درصد متفاوت هست. در ادامه می خواهیم درباره تصمیمی که اخیرا بعد از یک سری اتفاقات که توسط چند نفر اندک بر سر گارانتی بازگشت وجه رخ داد و کلی وقت ما رو تلف کردن و آخرش هم با یک سری بهانه های واهی مثل تکراری بودن آموزش یا ما نمی تونیم و... پولشون رو بخاطر گارانتی بازگشت وجه پس گرفتند (که قبلا داشتیم و الان دیگر با دلایل محکم اصلا نداریم و نیازی هم نمی بینیم که داشته باشیم که در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد) خلاصه این افراد پول خودشان را پس گرفتند و به ما خندیدند و هرکدام به شکل های مختلفی این حرف را با این مضمون که " هم وقت شما رو گرفتیم و کلی چیز جدید یاد گرفتیم، هم آموزش رو مجانی گرفتیم و هم پولی که دادیم رو پس گرفتیم "  گفتند و چندین بار این اتفاق به شکل های مختلف رخ داد! یعنی یک عده افراد واقعا مریض!!! و بعد از این اتفاقات و اتلاف وقت های زیادی که برای این افراد از خدا بی خبر شد، تصمیم گرفتیم کلا گارانتی بازگشت وجه را برداریم و حذفش کنیم تا چنین افراد مریضی از دایره ارتباطی ما حذف شوند.

حالا اون دسته اندکی از کسانی که همینطوری مثل همین افراد یک ریز و پشت سرهم بهانه های الکی می آورند و می گویند که مثلا آموزش تکراری هست و پول ما را پس بدین، اولا اگر راست بگویند که ماهم باید بگوییم که خب چرا تا الان هنوز درآمدی نداشتی دوست عزیز و هنوز که هنوز است دنبال یک آموزش هستی که به تو کمک کند? چرا ما خودمان از همین روش ها درآمد داریم? اگه اثبات هم میخوای به کانال milioon@ برو و ببین. پس تو حتما قبلا یا در روند آموزش خودت مشکل داشتی که باید تصحیح بشه و یا هم که اون آموزش اصولی و حرفه ای نبوده است که هنوز هم به دنبال آموزش هستی.

دوما اگر هم که این افراد به دروغ و برای گول زدن ما بگویند آموزش تکراری هست که دیگه حسابشون با خدا باشه و ما هم بابت اتلاف وقتمون در ماه های گذشته ازشون راضی نیستیم. ما کاملا صادقانه داریم می گوییم که اون دوستانی که فقط به امید بازگشت وجه پکیج های ما(یعنی همه پکیج های سایت ما) را خریداری می کنند و فکر می کنند خیلی زرنگ تشریف دارند و خیلی معذرت میخوام که این حرف رو می زنم اما اگه فکر می کنند که از روز اول زندگیشان و از شکم مادر هم زرنگ به این دنیا تشریف آورده اند، دیگه با دیدن این سوال که توسط بعضی از کاربران باز پرسیده شده بود، لطفا همین الان این سایت را بسته و کلا این پکیج را فراموش کنند و نه وقت خودشون رو و نه وقت ما رو تلف کنند! چون ما وقتمون خیلی برامون باارزش هست. ما همینجا و همین الان میگیم پکیج ما اصلا به درد این چنین افرادی نمی خورد و به قول خودشان اگر پکیجی را هم بگیرند پول نازنینشان حرام خواهد شد و مرجع تقلید هم می شوند! این افراد کلا ناراضی بالفطره هستند، یعنی همیشه ناراضی هستند چون خودشان را به خواب زده اند! کسی که واقعا خواب باشد را می شود بیدار کرد اما این افراد که خودشان را به خواب زده اند نه. هیچکسی هم به این افراد نمی تواند کمک کند چون خودشان نمی خواهند. این افراد می خواهند همانطور شکست خورده باقی بمانند که وقتی خودشان نخواهند موفق شوند، دیگر به ما یا هیچکس دیگر ارتباطی ندارد)

به این افراد خودخواه، اگر دنیا را هم بدهی می گویند یک دنیای دیگر هم بده!!! و با هیچ آموزشی که چه ما بدهیم و چه نعوذ باالله خدا هم به این افراد خودشیفته، از خودراضی، پررو و مدعی بدهد، راضی نخواهند شد! یکجورایی هم خدا را می خواهند هم خرما را ! هم آموزش را مفت بگیرند و هم پولشان را پس بگیرند! بعد فکر کنند مثلا خیلی زرنگ هستند که به زحمت و وقت مدرس که به آنها کمک هم کرده است هیچ توجهی نداشتند و فقط به دنبال وقت تلف کردن و بهانه آوردن بودند. اینها دقیقا همان شاگردتنبل های مدرسه هستند که همه از دستشان عاصی بودند و الان می خواهند عقده های خودشان را از دنیا و زندگی به دیگران تحمیل کنند که ما هم در همینجا می گوییم که این چنین اجازه ای را نمی دهیم و نخواهیم داد! پس همینجا یکبار برای همیشه می گوییم و اعلام می کنیم که :

ما هیچ گارانتی بازگشت وجهی برای هیچ پکیجی و هیچ کسی در این سایت نداریم و نخواهیم داشت. چون مثل این افرادی که توضیح داده شد وقتمان را از سر راه پیدا نکرده ایم تا برای این چنین افراد خودشیفته ای که هیچ ارزشی نه برای وقت ما و نه حتی برای خودشان قائل نیستند تلف کنیم. حتی یک دقیقه از وقتمان! چون وقت ما و مخاطب های عزیزمان باارزش تر از این است که صرف چنین افراد منفی گرایی شود، چون در جامعه هم کم نیستند. اگر خود این افراد هم جای ما باشند دقیقا همین کار را خواهند کرد ! اما ما یک گارانتی دیگر داریم و آن گارانتی اثربخشی است یعنی :

ما به آن دوستان عزیزی که به ما اعتماد کرده و پکیج ما را تهیه کرده اند و واقعا خواهان موفقیت و درآمدزایی هستند، با جان و دل تا جایی که بتوانیم کمک می کنیم. ما با عقاب هایی که اهل تغییر و پرواز هستند کار می کنیم نه با اردک ها و لاک پشت هایی که می خواهند بخوابند و حرکتی نکنند!

پس آن دسته از افراد مریضی که ویژگی هایشان گفته شد اگر پکیجی را گرفتند برای بازگشت وجه پیام ندهند و التماس ها و خواهش های الکی نکنند(بخوانید مظلوم نمایی جهت گول زدن ما) که پیامشان بی پاسخ خواهد ماند چون ما چنین گارانتی مزخرفی به اسم گارانتی بازگشت وجه برای هیچکس نداریم. گارانتی بازگشت وجه یعنی آن مدرس به آموزش خودش هم اعتماد ندارد که چنین حرفی می زند ! اما ما کاملا به آموزش ها و کارها و روش های خود و درآمدزایی آنها ایمان و اطمینان داریم.

اما باز هم می گوییم که اگر این افراد در روند آموزش خود کمکی خواستند یا سوالی داشتند، مطمئن باشند که 100درصد به آنها کمک خواهد شد.

ما با مخاطبان خودمان کاملا صادق و رو راست هستیم حتی اگر مثل الان به ضرر ما هم باشد. خیلی از سایت ها حاضر نیستند بگویند گارانتی بازگشت وجه ندارند و پنهان کاری می کنند یا حتی به دروغ می گویند که دارند اما در عمل چنین چیزی وجود ندارد. این مدرس ها در آموزش خودشان هم متاسفانه همان پنهان کاری و دروغ گویی را ادامه می دهند و ما با چشم دیده ایم. این افراد هم باز مثل کسانی که در قبل تر کارشان را شفاف سازی کردیم، فکر می کنند خیلی زرنگ هستند که با دروغ و گمراه کردن مخاطب خود و آموزش های بدون کاربرد، درآمد بالایی بهم زده اند که به نظر ما چنین پولی هیچ ارزشی ندارد و حرام است حتی اگر چندین میلیارد باشد. چون نفرین و آه کسانی که آن پکیج آموزشی را گرفته اند به دنبال آنها خواهد بود.

الان دیگر مخاطب های باقی مانده ما بعد از این اتمام حجت محکم و شفاف و صادقانه، فقط کسانی هستند که واقعا می خواهند موفق شوند و به درآمدهای خوبی برسند و ترسوها و شکست خورده ها به خیر و خوشی و سلامتی از دور خارج شدند و ما را راحت گذاشتند و دیگر آنها را نخواهیم دید! حال، همان تایمی که قرار بود برای آن افراد متعصب و فراری از تغییر و تحول و همچنین آن افراد ترسو تلف شود، با افتخار فقط برای آن دسته از شیرهای جسور و عقاب های بلندپروازی که خواهان موفقیت هستند و برای آن می جنگند و کافیست یک جرقه در ذهنشان زده شود تا آتش شعله آن همگان را خیره کند، یعنی شما دوستان خوبم صرف خواهد شد.

و اما بگذریم و بیش از این ذهن خودمان را مشغول چنین افراد منفی باف و حرف ها و افکار منفی آنها نکنیم، چون یکی از اصول مهم موفقیت و ثروتمند شدن فکر کردن به ایده ها و داشتن افکار و ارتباط با افراد مثبت اندیش و تمرکز روی این ها است که اگر بخواهیم به این افراد منفی حتی توجهی بکنیم و مدام وقت ما را برای خودشان تلف کنند، هیچگاه موفقیتی حاصل نخواهد شد.

عزیزان لطفا تمام نظرات پکیج را در پایین توضیحات کامل بخوانید و لطفا باز سوالات تکراری نپرسید چون برای پاسخگویی به نظرات هم وقت زیادی گذاشته شده و سعی شده کامل پاسخ داده شود حتی نظرات مخالف! فقط جهت شفاف سازی و صداقت در کار

بهترین نوع سرمایه گذاری از دهان و از نگرش بهترین سرمایه گذار دنیا و سومین فرد ثروتمند جهان یعنی وارن بافت :

بهترین نوع سرمایه گذاری وارن بافت

 

**توجه**      **توجه**

به علت استقبال بی نظیر و پیام های انرژی بخش و مثبت شما عزیزان، تخفیف پکیج تمدید شد و از تاریخ 1397/06/11، قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی 200,000 تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

**در انتهای این صفحه لطفا نظرات ارزشمند و مثبت خود را با ما و دیگر عزیزان به اشتراک بگذارید**

"شعار ما : خرید راحت، مطمئن و امن حق مشتری است" 



آموزش تصویری و آسان خرید از درگاه پرداخت

 
توجه : لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد. دقت کنید که ایمیل در ابتدای خود www ندارد.
قیمت کمتر محصول فقط به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد.

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبوده و می توانید از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید، چرا که فایل پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود و استفاده است.

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

پرچم ایران MSS8.IR

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

موسسه خیریه همت و فروشگاه مصطفیموسسه محک و فروشگاه مصطفی

موسسه محک و فروشگاه نرم افزاری مصطفی





http://s6.picofile.com/file/8244851584/3.jpg

پرداخت هزینه و دانلود

مبلغ قابل پرداخت:50.000تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی