پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور
پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور
دانلود مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه با موضوع
مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور بسیار کامل و دقیق و قابل ویرایش و قابل ارائه به صورت مقاله در جشنواره ها و مسابقات آموزش و پرورش می باشد.موضوع مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور این است که در زیر فهرست این مقاله را مشاهده می کنیم:
فهرست مطالب
- چکیده. 6
- مقدمه. 7
- راههای رشد احساس احترام به خود. 7
- بیان مسئله. 8
- فروتنی و تواضع. 9
- پذیرش... 10
- نتیجه گیری و پیشنهادات... 13
- منابع و ماخذ.
پس از مشاهده فهرست مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور بخشی از چکیده این مقاله را با هم می بینیم:
چکیده
با توجه به اینکه تحمل اختلاف نظر ها و احترام به عقاید دیگران از محیط آموزشی و بخصوص مدرسه آغاز می گردد ،هنگامی که این مهم را دانش آموزان آموزش ندیده باشند و دانش آموزی تک بعدی به مسئله نگاه کند و حرف خود را مبنا قرار میدهد و دیگران را سرکوب میکند او توانایی پذیرش عقاید مخالف را ندارد که این موضوع مربوط به شخصیت پرورش یافته وی میشود.این مشکل سبب می گردد تضاد بین دانش آموزان مدرسه تا حد زیادی ایجاد شکاف کند. و تعدادی از دانش آموزان منزوی گردند. ریشه بسیاری از اختلافات عمیق در این مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معین تجاوز کند به مشکلات بیشتری می انجامد.درک این مسئله که به پرسش مهر 98-1397 رئیس جمهور انجامید به عقاید و مخالفتهای دیگران، تربیت افراد، سطح تحصیلات، میزان اعتقادات و باورهای دینی بستگی دارد. اینکه شخصیت فرد در چه خانوادهای پرورش یافته از اهمیت برخوردار است. شاید می توان گفت هنری که امروز مانند دیروزها نیست و به دست فراموشی سپرده شده است، احترام به دیگران، علی الخصوص به بزرگان است. در واقع یکی از مهارتهای ارتباطی که در گذشته قدر و قیمتی داشت و همه برای آن سر و دست میشکانند، احترام به یکدیگر بود.حال آنکه در جامعه امروز بیتوجهی به این امر در رفتارها دیده میشود و تنها با کمک و راهنمایی والدین، رفتار فرزندان در جامعه بهبود مییابد..در مقاله حاضر قصد داریم به این مقوله و راهکارها و پیشنهادات راجع به این موضوع بپردازیم.
کلیدواژه : پرسش مهر،دانش آموزان،احترام،عقاید،مدرسه