فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات

79000تومان
  • همراه با آموزش رایگان
  • پشتیبانی شش ماهه کاملا رایگان
  • دریافت رایگان به‌روزرسانی در مدت پشتیبانی
 
 
 
 

 

سازگاری :
PrestaShop 1.6 & 1.7
نسخه:
1.1
تاریخ انتشار:
1397-04-02
امتیاز محصول از 4 رای
 
دریافت مشاوره تلفنی
 

پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات با مکانیزه سازی فرآیند تغییر قیمت محصولات بصورت یکجا و یا حتی بر روی دسته ای خاص این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در کمتر از چند ثانیه قیمت محصولات مورد نظر خود را ویرایش و تصحیح نمایید. این پلاگین تغییرات مبالغ را بر اساس همان واحد پولی شما محاسبه و اعمال می کند و فارغ از هر واحد پولی که برای فروشگاه خود دارید می توانید از پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات استفاده کنید. همچنین اگر از قابلیت چند فروشگاهی پرستاشاپ استفاده می کنید، هنگام اعمال تغییرات قیمت محصولات همان فروشگاه مورد تغییر قرار خواهند گرفت. با استفاده از این پلاگین قادر خواهید بود تا قیمت محصولات خود را بصورت دسته ای ویرایش کنید. این پلاگین امکان تغییر قیمت متناسب با نرخ ارز را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

امکانات پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات

 

 

قابلیت تغییر قیمت با روش مبلغ ثابت

 با استفاده از این بخش قادر خواهید بود تا مبلغ مشخصی را طبق واحد پولی فروشگاه خود به محصولات دسته ای خاص یا همه محصولات افزوده و یا کم کنید. بعنوان مثال اگر تمایل دارید تا مبلغ 2000تومان به/از قیمت تمام محصولات اضافه/کسر کنید این بخش مناسب شماست.

 

 

 
 

قابلیت تغییر قیمت با روش درصد ثابت

 از مهم ترین ویژگی های این پلاگین توجه به تمام زوایای نیازهای فروشگاه داران می باشد. با استفاده از این قسمت قادر خواهید بود تا درصد مشخصی از قیمت محصول دسته ای مشخص و یا همه محصولات را به/ازآن محصول اضافه/کم کنید. بعنوان مثال اگر از این بخش 62 درصد قیمت محصولات تمام فروشگاه را اضافه کنید، قیمت جدید هر محصول 62 درصد گرانتر از قیمت قبل خودش می شود! بدون نیاز به ویرایش تک تک محصولات. 

 
 

قابلیت تغییر قیمت به نسبت نرخ ارز

 یکی از مهم ترین وابستگی های قیمت اجناس بین فروشگاه داران ایرانی تغییر نرخ ارز دلار و به طبع آن تغییر قیمت مواد خام و در نتیجه اجبار به تغییر قیمت محصولات به صورت دسته ای می باشد. با استفاده از این قسمت قادر خواهید بود تا اعلام کنید قیمت دلار از چه مبلغی به چه مبلغی تغییر کرده است تا این پلاگین قیمت محصولات دسته ای خاص و یا همه محصولات شما را بر اساس این تغییر نرخ ویرایش کند.

 

 

 

 

 
 

قابلیت گرد کردن قیمت محصولات و ترکیبات

بعد از اعمال هر تغییری ممکن هست قیمت های محصولات شبیه 34193 تومان باشه و این از دید فروشگاه داران و مشتریان اصلا جالب نیست! با استفاده از قابلیت گرد کردن قیمت قادر خواهید بود تا قیمت محصولات خود را رند (گرد) کنید! ما یک گام فراتر رفتیم و شما در این قسمت قادر خواهید بود تا قیمت ترکیبیات محصولات را نیز بصورت همزمان با قیمت محصولات و یا بصورت جداگانه گرد کنید.

 

 

 
 

قابلیت نامگذاری اعمال تغییرات و پشتیبان گیری

 ما فکر همه جا را کردیم و قبل از هر تغییر قیمتی که اعمال می کنید از لیست محصولات هدف پشتیبان را تهیه می کنیم تا اگر به هر دلیلی تمایل به بازگردانی قیمت ها داشته باشید بتوانید قیمت ها را به حالت قبل از اعمال تغییر بازگردانی کنید. شما قادر خواهید بود تا از زیر منو «فهرست پشتیبان ها» جزئیات تغییرات اعمال شده توسط شما و پشتیبان هایی که بصورت خودکار و یا دستی از این تغییرات گرفته شده را مشاهده،ویرایش و بازگردانی کنید.هنگام اعمال هر تغییر قیمت یک باکس جهت وارد کردن توضیحات قرارداده شده است که می توانید توضیحات موردنظر خود را وارد کنید تا هنگام بازگردانی بتوانید تمایز قائل شوید.

 

 

 

 
 

قابلیت تهیه پشتیبان از محصولات فروشگاه بصورت دستی

 با استفاده از زیرمنوی «تهیه پشتیبان دستی» می توانید در کمتر از چند ثانیه از تمامی قیمت های فروشگاه خود در هر زمان دلخواهی بصورت دستی پشتیبان تهیه کنید. این پشتیبان همانند سایر پشتیبان هایی که بصورت خودکار از تغییرات شما گرفته می شود قابلیت بازگردانی خواهد داشت و بعد از تهیه می توانید در زیرمنوی فهرست پشتیبان ها آن را مشاهده، ویرایش و یا بازگردانی کنید.

 

 

 
 

ده بیست سه پونزده، هزار و شصت و شونزده!!

 بعد از ایجاد اولین پشتیبان ( بصورت دستی و یا خودکار ) با وارد شدن به زیرمنوی پشتیبان ها و ورود به قسمت ویرایش هر پشتیبان علاوه بر ویرایش توضیحات پشتیبان، اطلاعاتی نظیر دسته بندی مورد نظر جهت تغییرات و حتی تعداد محصولاتی که مورد ویرایش قرار گرفته اند را نیز مشاهده کنید. این صفحه قابلیت رولبک (بازگردانی) پشتیبان را نیز برای شما فراهم می کند و حتی شما قادر خواهید بود هر تعداد دفعاتی که نیاز داشتید از قابلیت بازگردانی قیمت محصولات به پشتیبان موردنظر استفاده کنید؛ حتی هزار و شصت و شونزده بار :) 

 

 

 

چگونه پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات را دانلود و نصب کنم؟

 بعد از خرید پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات با توجه به اینکه این پلاگین در بستر ماژول پرستاپلاس ایجاد شده ، شما برای استفاده از آن باید ماژول رایگان پرستاپلاس را دانلود و نصب کنید. پرستاپلاس یک ماژول رایگان است که با استفاده از امکان پلاگین در پرستاشاپ امکانات و ابزارهای رایگان و تجاری را در اختیار شما قرار می دهد تا یک پرستاشاپ پلاس داشته باشید. بعد از نصب پرستاپلاس می توانید از طریق بخش مدیریت پلاگین های پرستاپلاس اقدام به دانلود و نصب پلاگین تغییر قیمت دسته ای محصولات کنید.

 
اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه ماژول پرستاپلاس در فراکت آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

پرداخت هزینه و دانلود
مبلغ قابل پرداخت:79.000تومان

 

 

 

 

محصولات مشابه

( 16 مورد محصول مشابه)

 
 
 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی