فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی

دانلود کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان و یا کتاب دیوانه کننده – pdf 147 صفحه +66ص pdf (انگلیسی)

دانلود کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان و یا کتاب دیوانه کننده – pdf 147 صفحه +66ص pdf (انگلیسی)

 

این کتاب شامل دو فایل 147 و 66 صفحه ای با فرمت pdf می باشد(توجه این کتاب ترجمه شده به انگلیسی میباشد)اورجینال

توجه توجه توجه

این کتاب دارای محتوای ترسناک می باشد

این کتاب مناسب همه افراد نیست

در این مجموعه دو کتاب انگلیسی ترجمه شده از نسخه اصلی قرار داده شده است که شامل 147 ص و 66 صفحه آنتیک و مصور هست و دارای صورت هایی ترسناک می باشد.

نکرونومیکون یا رستاخیز مردگان و یا کتاب دیوانه کننده القابی هست که بر روی این کتاب فوق العاده عجیب و ماورایی گذاشتند. اما نام الضعیف نام دیگر این کتاب است.

این کتاب در سال ۶۹۹ توسط فردی بدوی اهل شام نوشته شد که نام او عبدل ال حضرت بود. بعد از نوشتن این کتاب توسط عبدل ال حضرت بدن تکه تکه اش پیدا شد وهنوز هم دلیل مرگ و یانحوه قتل اون مشخص نشده.

کتاب اصلی (نمونه دیگری از این کتاب توسط اچ پی لاو کرفت نوشته و در ژانر وحشت روانه بازار شد) شامل ۷ جلد است. و در ارتباط با آینده بشریت پیشگویی هایی در آن گنجانده شده است. بنا به ادعایی تعدادی از پیشگویی های نوستر آداموس برگرفته از این کتاب است.

از سال ۱۴۸۷ تا به امروز مدرکی توسط راهب وارمیوس (olaus wormius) به جا مانده است. او در نوشته اش از کتابی بسیار خطرناک یاد میکند که خواننده را تحت تاثیر خود قرار میدهد. راهب وارمیوس (olaus wormius) درون نوشته های دیگرش اظهار داشته که:

وقتی ترجمه کتاب رسید به دستم مقداری از آن را مطالعه کردم و به صورت سراسیمه وار کتاب رو آتش زدم و از بین بردم. زیرا حقایق وحشتناکی درون آن فاش میشود که هنوز هیچکس قادر به درک کامل آن نیست و به زمان بیشتری محتاجیم!

 

اما ترجمه ای که راهب وارمیوس (olaus wormius) ادعا داشته که درون آتش سوزانده و از بین برده در سال ۱۵۸۶ در پراک به یکباره پیدا شد. اما در دستان کسی که همه او را جادوگر میشناختند. آن افراد دکتر جان دی و دستیارش ادوارد کلی، بودند که طبق روایات گفته میشود که این دو بعد از پیدا کردن این کتاب سعی در زنده کردن مردگان داشتند. این دو فرد مردند اما ترجمه دست آنها هم ناپدید شد و در حال حاضر هیچ کسی ترجمه این کتاب را ندارد و هیچوقت نمیشود روی ترجمه این کتاب قیمت گذاشت به این دلیل که خیلی بیشتز از کل ثروت های روی کره زمین ارزش دارد.

 

سخه اصلی و نامفهوم این کتاب توسط فردی کلکسیونر به نام الیاس اشمول پیدا شد و به کتابخانه بودلین آکسفورد به عنوان هدیه داده شد. از این کتاب دو نسخه دیگر هم در موزه بریتانیا و واتیکان موجود است.

همانطور که پیش تر گفتیم بعد از مرگ دکتر جان دی و دستیارش ادوارد کلی ترجمه این کتاب دیگر یافت نشد اما شایعاتی هم وجود دارد که هیتلر ترجمه آن کتاب را پیدا کرده و میخواهد از طلسم های این کتاب به عنوان قدرت نظامی استفاده کند. هیتلر به دلیل علاقه بی اندازه اش به متافیزیک کتاب های نایاب زیادی داشت و هر کدام از آنها یک گنج بزرگ به حساب می آمدند.

نسخه موجود در موزه بریتانیا در سال ۱۹۴۰ از فهرست خارج و به انبار منتقل شد. سپس همراه جواهرات سلطنتی خانواده پادشاهی در گالر قلعه حفاظت شده قرار گرفت.

 

آنچه این کتاب را خطر ناک جلوه میدهد. تنها بخش دیوانه کننده آن یعنی بخش صدمات فیزیکیش نیست. بلکه حقایق نوشته شده در کتاب آنقدر بی پرده و بی رحمانه است. که باعث فرو ریختن تمامی باورها و ذهنیت فرد در ارتباط با زندگی میشود. و تنها برای انسانی که کتاب را مطالعه میکند. تاریکی و یک هیچ بزرگ به ارمغان می آورد. یعنی اگر فرد از خواندن این کتاب به مرز جنون نرسد. مجبور است در بی هدفی و تاریکی مطلق زندگی کند…

این کتاب ترجمه فارسی ندارد

 

پرداخت هزینه و دانلود
مبلغ قابل پرداخت:15.000تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی