فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:ما هیچ مسئولیت قانونی

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:ما هیچ مسئولیت قانونی

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
با تشکر

طبقه بندی موضوعی

بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله

بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله

 

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات:14

سال انتشار:1395

چکیده

زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.

واژگان کلیدی

تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله

 

پرداخت هزینه و دانلود
مبلغ قابل پرداخت:2.700تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی