فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ

فلش کارت " کودک من "

فلش کارت " کودک من "

فلش کارت " کودک من "

 

فلش کارت " کودک من "
 
همراه با سه فایل به صورت هدیه

امروزه کودکان به دلیل تغذیه مناسب و پیشرفت دنیا از هوش و مهارتهای اجتماعی بالایی برخوردار هستند،
در کشورهای پیشرفته برای فعال نمودن هوش و استعداد آنها و پرورش تفکر، تخیل،
سرگرمی، لذت و مهمتر از همه یادگیری از روشهای آموزشی مختلفی استفاده می نمایند.
یکی از این روشها استفاده از فلش کارت های " کودک من " است که کودک را
با کلمات و تصویر های اطراف خود آشنا می نماید.


کودک من


در این پکیج 96 فلش کارت وجود دارد که به سه دسته تقسیم شده است دسته اول فلش
کارت های حاوی کلمات و تصویر و دسته دوم فقط تصویر و دسته سوم فقط متن را نشان می دهد
که برای کودکان بین یک تا شش سال مناسب می باشد و همچنین شامل فایل های زیر به صورت هدیه می باشد:
 
فایل حالات چهره
فلش کارت آموزش زبان به کودکان به صورت کامل و حرفه ای
فلش کارت آموزش اعداد


کودک من در کامپیوتر

این فلش کارت ها با فرمت JPEG ذخیره شده اند و این قابلیت را دارند که آنها را در کامپیوتر،
موبایل یا تبلت خود ذخیره نمایید و در هرجایی آنها را به کودکان خود نشان داده و با آنها تمرین و بازی نمایید.
این فلش کارت ها به ترتیب حروف الفبا می باشد.

کودک من در گوشی

 

کودک من در تبلت


همچنین شما می توانید این فلش کارت ها را پرینت نمایید

 

مبلغ قابل پرداخت:2.500تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
محمد میرزهی

فلش کارت " کودک من "

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی