فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه با تمرین

 

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی:

1- آموزش خوشنویسی با خودکار

2-سرمشق های خوشنویسی

3- آموزش خط تحریری

4-آداب خوش نویسی

فایده اول خوشنویسی: که روحی و درونی است ٬رویت خط زیبا موجب بهجت روحی و حظ معنوی می شود و البته بهره معنوی خوشنویس مضاعف و مبتدا است و آثار و برکاتی بر این ابتهاج مترتب است که سرآمد آنها معرفت به ساحت حضرت باری است که او پدید آورنده اصل و نهایت زیبایی است.

فایده دوم خط زیبا: در تاثیر گذاری بر مخاطب است بخصوص در نامه نگاریها و ومکاتبات با اولیاء امور و بزرگان قوم که قطعا نامه های خوش خط و زیبا مقبولتر و موثر تر است و مقصود را روشن می کند و در اجابت درخواست ها موثرتر خواهد بود. شاید این کلمه پیامبر (ص) اشاره به همین موضوع داشته باشد که (خط زیبا به روشن شدن حق می افزاید) .

فایده سوم خوش خطی: اقتصادی است زیرا خط خوش باب رزق است برای طالبان کسب و معیشت که در فرصتهای پیش آمده و موقعیت های مرتبط شغلی میتواند یکی از کلیدهای فتح و گشایش در این باب باشد. حضرت علی (ع) در این باره خوش خطی و خط زیبا را از کلیدهای روزی معرفی می کند.

فایده چهارم: در حیطه علم و فرهنگ و شریعت است با این بیان که خط خوش همچون نگهبانی امین بر نوشته ها و مکتوبات است و این هنر خوشنویسی است که کلام آسمانی و علوم بشری را صیانت کرده است و میراث گرانبهای دین و فرهنگ و علم را ماندگار و جاوید نموده است. پیامبر اکرم(ص) میفرمایند: هرکس بسم الله الرحمن الرحیم را با خط خوش و نیکو وزیبا بنویسد بهشت بر او واجب میشود. و از این دست توصیه هایی که بزرگان دین ما برای خط و خوشنویسی و زیبا نوشتن حروف کرده اند زیاد است .

فایده پنجم خط زیبا: در منزلت و کمال انسانی است ٬ زیرا خط خوش بر منزلت و کرامت خوشنویس و جایگاه و منزلت او در اجتماع می افزاید و مقام او راارتقاء داده و موجب عظمت و بزرگی او می شود.

 

یکی از عوامل مهمی که از سوی دیگران در برآورد شخصیت دیگران اثر گذار است نوع خط اطرافیان می باشد در واقع خوش نویسی نوعی اعتبار برای فرد محسوب می شود چرا که ما روزانه با نوشتن ، حتی اگر بحث درس و دانشگاه هم نباشد سر و کار داریم و چه بهتر که نظر دیگران را با نوع خط خوب خود جذب کنیم

یکی از تجربیاتی که یکی از کارمندان شرکت ORANOUS که مسئول رسیدگی به گزارشات و تخلفات درون سازمانی و برون سازمانی است در اختیارمان می گذارد این است که نامه ها و گزارشاتی که با خط خوش ارسال می شود بدلیل جذب خواننده و خوانا بودن بهتر پاسخ می گیرند تا جایی که حتی ممکن است که نامه هایی که ناخوانا و بدخط هستند را به دور انداخته و در عوض نامه هایی که خوش خط هستند و در مراحل پاسخ دهی قرار می گیرند را در بایگانی نگهداری کنیم.

حتی گاهی بحث فراتر از نامه های عادی و معمولی است و ممکن است مجبور باشیم نامه ای به یک دوست و یا یکی از آشنایان بفرستیم پس اولین چیز که فرد با آن روبرو می شود نوع خط شماست پس سعی کنید خوش نویسی را سر لوحه ی نوشته های خود کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت:4.500تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی