فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


بهترین و ارزانترین برنامه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق گوشی موبایل و سیم کارت همراه با آموزش تصویری و ترفندها ( 100% کاربردی)+هدیه ویژه

ارسال انبوه اس ام اس از طریق سیم کارت و گوشی موبایل

ارسال پیامک تبلیغاتی باتوجه اینکه اکثر افراد گوشی موبایل دارند یکی از بهترین و تاثیر گذارترین و مهمتر از همه سریعترین شیوه تبلیغاتی است که تمام اقشار جامعه می توانند جزء مخاطبین تبلیغات ما باشند. برای این منظور معمولا دو شیوه ارسال پیامک انبوه وجود دارد:

1. ارسال از طریق پنل های اینترنتی
2. ارسال از طریق سیم کارت
در روش اول شما می توانید با خرید یک پنل پیامکی (سرشماره های 3000 - 5000 یا...) نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین خود بهره ببرید ولی از آنجا که روز به روز به حجم شماره های مسدود شده اپراتورها اضافه می شود و خیلی از مشترکین تمایلی به دریافت اس ام اس های تبلیغاتی ندارند و پیامهارا نخوانده حذف می کنند، لذا به نظر می رسد بهترین شیوه جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی ارسال از طریق سیم کارت باشد که مزیتهای فراوانی نسبت به روش اول دارد مانند عدم مسدودی از طرف مخاطب و به صرفه بودن هزینه پیامک از طریق سیمکارت نسبت به پنل پیامکی
ولی در کنار مزایای روش دوم ( ارسال از طریق سیم کارت) هزینه اولیه این روش بسیار زیاد است و کاربر مجبور به خرید یک نرم افزار پیچیده و یک سخت افزار (مودم gsm) می باشد که بعضاً برای این دو قلم مجبور به پرداخت بالای 200 هزار تومان می شود.
 
 
ولی برنامه ای که ما خدمت شما در اینجا ارائه داده و آموزش می دهیم تمام مزایای فوق را در کنار قیمت بسیار پایین آن دارا می باشد و در هر مکان و هر زمان بدون نیاز به هیچ سخت افزار جانبی و نرم افزار پیچیده ای و حتی اینترنت و کامپیوتر می توانید نسبت به ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود به صورت کاملا عملی و ساده و فقط با استفاده از سیم کارت و گوشی خود اقدام کنید.
 
 
قیمت اصلی برنامه 25 هزار تومان هست ولی شما با پرداخت فقط 15000تومان (با تخفیف ویژه) می توانید برنامه را خریداری نمایید و نسبت به کلیه روشهای دیگر ارسال پیامک بی نیاز شده و با ترفندها و نکاتی که خدمتتان در آموزش ها گفته می شود هزینه هر پیامک را به مبلغ فقط 7 تومان کاهش دهید که بسیار به صرفه و سودآور است. (قیمت هر پیامک در پنل های تبلیغاتی حداقل 12 تومان و در اپراتورها 11.5 است)
 
 
این برنامه همراه با آموزش کاملاً تصویری بوده و بسیار ساده و روان می باشد و از سوی ما کاملاً تست شده و 100% عملی و کاربردی است. لازم به ذکر است با یک سرچ ساده در اینترنت درمیابید که این مبلغ در مقابل سایر برنامه های پیچیده ارسال پیامک از طریق سیم کارت واقعا ناچیز است.پس در خرید خود شک نکید و هرچه زودتر نسبت به خرید یک سیستم تبلیغات پیامک انبوه در گوشی خود اقدام کنید تا هم کسب و کار خود را رونق بخشید و هم از این راه کسب درآمد نمائید.
 
به عبارت دیگر: هم تبلیغات انجام دهید هم کسب درآمد کنید
 
 
درضمن این آموزش برای اولین بار در کل سایتهای اینترنتی ارائه شده است و قیمت این پکیج در آینده بیشتر خواهد شد پس زمان را از دست ندهید.
 
 
در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکلی در ارتباط با خرید و استفاده از برنامه لطفا با شماره 09224344837 و یا 09224069891 تماس حاصل نمایید.
 
 
 
 
50 درصد تخفیف خرید برنامه به مدت محدود
+
چندین هدیه ویژه برای خریداران عزیز
+
کد تخفیف 40% برای خرید کلیه محصولات دیگر این سایت
 
هدیه ما به شما خریداران محترم پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام (تضمینی به همراه آموزش تصویری)
و
همچنین راه های کسب درامد از اینرتنت و چندین هدیه جالب دیگر می باشد که هرکدام از این هدیه ها در اینترنت با قیمتهای بالا به فروش می رسد ولی ما به شما رایگان تقدیم می کنیم.
 
حجم فایل برنامه ارسال پیامک با آموزش تصویری: فایل zip با حجم 125 مگابایت
حجم هدیه ویژه (پیکیج افزایش لایک و کامنت اینستاگرام) : فایل zip با حجم 240 مگابایت
به دلیل حجم بالای این پکیج ها تاکید می شود که حتما با کامپیوتر و برنامه دانلود منیجر فایلهارا دانلود کنید
 
 
 
 
 
تفاوت های پنل ارسال اس م اس  اینترنتی با نرم افزار ارسال پیامک با جی اس ام مودم و سیم کارت

دسترسی آسان
 
عدم نیاز به اینترنت
قابلیت حمل و جابجائی
سرعت بالا در کارائی

 

مبلغ قابل پرداخت:15.000تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی