فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ق.ظ

آموزش جنسی و زناشویی


آموزش جنسی و زناشویی

سلام و عرض ادب خدمت همگی عزیزان

پکیج شماره ی 1 آموزش مسایل زناشویی و جنسی

 

مشکلات و مسایل جنسی و زناشویی طیف گسترده ای از افراد را درگیر خود می سازد.در این میان داشتن اطلاعات بیشتر می تواند در این مسیر گره گشا باشد.

 

از حدود یک سال پیش در سایت خانواده ی برتر مجموعه مقالات و مباحثی در مورد آموزش جنسی و زناشویی با دیدگاهی تجربی و با جزییات به رشته ی تحریر درآورد که بسیار مورد استقبال خوانندگان وب سایت خانواده برتر قرار گرفت و جزو پر مخاطب ترین مطالب وب سایت بود.با تغییر سیاست های آموزشی سایت ،این مجموعه مقالات که قرار بود ادامه دار نیز باشد از روی سایت برداشته شد(هدف سایت به مباحث غیر زناشویی و جنسی تغییر یافت)

با صحبتی که با نویسنده ی مجموعه مقالات صورت گرفت برآن شدیم تا در اینجا تعدادی از این مقالات را بارگزاری کنیم و در صورت استقبال از موضوعات و مفید بودن مطالب ،کار را به صورت منظم تر با همکاری آقای نویسنده ادامه دهیم.ادامه یافتن اینکار مستلزم نظرات شما دوستان عزیزان است .

خرسند می شویم ازاینکه مطالب پیشنهادی برای مباحث بعدی را از قسمت تماس با ما ،مطرح کنید.

 

دوستان توجه داشته باشید که ترجمه ،تهیه و ویرایش این مباحث و مقالات نیازمند وقت و انرژی زیادی است.این مقالات مجموعه ای است که شما در هیچ وبلاگ و یا وبسایتی مشابه ی آنها را نمی توانید پیدا کنید.یعنی منظور این است که کپی از وب سایت های مختلف نیست و مطالب دست اول بوده و تعدادی ترجمه شده از مقالات خارجی و بروز هستند.

 

در زیر تعدادی از سرفصل های تمامی قسمت های این مجموعه _سری اول_ همراه با قسمتی از چند مقاله برای اینکه از محتوای آن مطمئن شده و اینکه در جایی دیگر مشابه آن پیدا نمی شود را می آوریم .

توجه داشته باشید مطالب حاوی هیچ گونه مطلب مغایر با عرف و اخلاق جامعه نیست و فاقد تصویر می باشد.مطالب در لفافه گفته شده و مناسب زوجین و افرادی که در عقد هستند و یا قصد ازدواج دارند می باشد،بنابرین خواندن آنها به افراد مجرد توصیه نمی شود.امیدواریم با ارائه ی این مجموعه و در ادامه مجموعه های بعدی گامی مفید و موثر در افزایش دانش جنسی جامعه برداریم.

 

عناوین :

اتاق خواب شب زفاف،

اتاق خواب جنسی ،1

اتاق خواب جنسی ،2

شب زفاف خاطره انگیز،

تنگ کردن واژن،

نکاتی در مورد ارگاسم بهتر،

کنترل بهتر انزال،

کنترل انزال قسمت دوم،

شب جمعه ی خاطره انگیز،

 

قسمت هایی از مقالات :

1

برای طراحی و تزیین اتاق خواب شب زفاف باید به موارد بسیاری توجه کرد.بسیار مهم است که اگر زن و شوهر مایل هستند که از گل در تزیین اتاق استفاده کنند اطمینان حاصل کنند که طرفین به عطر گل حساسیت نداشته باشند.استفاده از عود و یا بوهای ملایم و گرم میتواند بسیار موثر باشد.

نور اتاق به گونه ای باشد که احساسات رمانتیک گونه را برانگیزد و در عین حال حس آرامش را منتقل کند.استفاده از شمع و فانوس به دلیل نرم بودن میزان نور دهی آنها برای انتقال حس آرامش و کاهش میزان استرس و تنش در این شب و همچنین خستگی ناشی از مراسم بسیار می تواند انتخاب خوب و بجایی باشد.

 

2

پیرامون مسئله ی زود انزالی مطالب زیادی و راهکارهای بسیاری عنوان شده و حال یک راه تجربی تر که نیاز به صبر و حوصله ی بیشتری دارد.

اولا زن و شوهر نباید از این کلمه که با استفاده ی بیش از حد آن به صورت منفی ،بار منفی و مخربی را در روح و روان مرد به جای میگذارد باعث ایجاد فشار و استرس بیشتر در مرد شوند.و نباید آن را به عنوان مشکل و یا مسئله ای ببینند.

بانوان چه خوب است که در موقعی که مرد این اتفاق برایش افتاد به تعریف و تمجید از میزان عشق و علاقه ی مرد به خود بپردازند و به هیچ وجه راه سرزنش را پیش نگیرند.در واقع ایجاد فشار و استرس باعث بروز بیشتراین مشکل میشود.

 

مجموعه ی حاضر با لینک مستقیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت با سرعت بالای دانلود.

مژده برای خریداران این مجموعه

هدیه :

با تهیه ی مجموعه ی حاضرسه فایل صوتی با سرفصل های ویژه ی بانوان (آموزش جنسی ویژه ی زنان متاهل ،شب زفاف خانم دکتر یزدی و مشاوره ی زنان جلسه ی خصوصی ویژه ی بانوان متاهل و عقدی) در مجموع 170 دقیقه را به عنوان هدیه دریافت کنید.مطالبی که سه مشاور و دکتر زنان در سه جلسه به توضیح مسائل همراه با راهکارهای عملی پرداخته و به سوالات شرکت کنندگان در این جلسات نیز پاسخ داده اند.

توجه داشته باشید بعد از خرید محصول لینک دانلود فایل به صورت زیپ(فشرده) در اختیار شما قرار خواهد گرفت که لازم است آن را از حالت زیپ خارج کنید.

در ضمن با ثبت ایمیل خودتون در هنگام خرید لینک دانلود به آدرس ایمیل شما هم ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید آدرس ایمیل خود را دقیق و صحیح وارد کنید.آدرس ایمیل فاقد www در ابتدا می باشد.

 

 

 

فایل ها به صورت فایل زیپ برای شما ارسال می شود بنابرین حتما برای باز کردن فایل اصلی برنامه وینرر یا زیپ را دانلود کنید.برای گوشی ها هم اغلب این برنامه را دارند اگر برنامه را ندارید پیش از گرفتن مجموعه حتما دانلود کنید.از بخش راهنمای خرید می توانید اطلاعات لازم را در این مورد دریافت کنید.اگر نتوانستید مجموعه را دانلود کنید از قسمت پشتیبانی با ما در تماس باشید تا مشکل را برطرف کنیم.

 

در پایان امیدواریم این مجموعه فایل ها مورد نظر شما قرار گیرند و با حمایت شما بتوانیم مجموعه های بعدی را نیز تولید کنیم .

 

نکته ی مهم :توجه داشته باشید تهیه ی این بسته ی آموزشی و یا هر بسته ی آموزشی دیگر تنها به منظور اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی ما است.چون ما گردآورنده مجموعه ی حاضر می باشیم و نه متخصص در این زمینه ،شاید برخی از نکات و گفته ها در مجموعه های آموزشی دقیق نباشند و ما نیز مدعی صحیح بودن تمامی مطالب نیستیم .مجموعه ی آموزشی حاضر به منظور ارتقا سطح آگاهی و دانش تهیه شده و مطمئنا با خواندن و دانستن بیشتر می توان زندگی بهتری را درکنار شریک زندگی داشت.

ولی توجه داشته باشید فایل های آموزشی حاضر از مقالات خارجی و فایل های صوتی از صحبت های مشاورین کشوری تهیه شده اند و حاوی نکات خوبی هستند که برای هر زوج دانستن آنها بسیار سودمند است.

 

اگر به هر دلیلی در گوشی تلفن همراه خود قادر به باز کردن فایل زیپ نشدید،تصویر فیش واریزی خود را برای تیم پکیج آنلاین به آی دی تلگرام :

package_online@ ارسال کنید تا پکیج در اسرع وقت برای شما در تلگرام نیز ارسال شود.

فقط به دلیل حجم پیام ها تنها به پیام هایی پاسخ داده می شود که تصویر فیش ارسالی را در تلگرام ارسال کنند.برای پرسش در مورد پکیج از قسمت سوالات همین صفحه اقدام کنید و نه از طریق تلگرام.

شماره ی تلگرام تنها برای راحتی شما عزیزان می باشد تا بتوانید حتما پکیج (مقالات و فایل های صوتی ) را دریافت کنید.

رضایتمندی شما عزیزان هدف اصلی ما است.

سپاس

موفق باشید

 

 

مبلغ قابل پرداخت:10.000تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی