دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ق.ظ
پاورپوینت بازاریابی چریکی براساس کتاب جی کنراد لوینسون
پاورپوینت بازاریابی چریکی براساس کتاب جی کنراد لوینسون
نوع فایل : PPTX/پاورپوینت تعداد اسلاید ها : 23 اسلاید رشته های :بازاریابی ، کسب و کار ، مدیریت مقدمه : بازاریابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است
برگردان عبارت Guerrilla Marketing است. واژه Guerrilla به معنی پارتیزان
است.
بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی در سال ۱۹۸۲ ارائه شد.
لوینسون ۲۰ کتاب دیگر در این باره نوشت و در آن همچنان کسب و کارهای
کوچکی را که دارای منابع و بودجه بسیار اندک نسبت به کسب و کارهای بزرگتر
بودند، مورد توجه قرار داد و از مزیت تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی برای
اینگونه شرکتها نوشت.
پرسش وی بسیار ساده بود:
چگونه یک مؤسسه کوچک با بودجه بسیار اندک میتواند با شرکتهای بزرگتر رقابت کند؟
تلویزیون، رادیو و بیلبورد، رسانههایبسیارگرانی هستند که در مورد
محصول، به مشتری اطلاعات میدهند. اما کسب و کارهای کوچک قادر به استفاده
از آنها نیستند. پس چه راهی برای اینگونه شرایط وجود دارد؟ بهترین راه حل،
استفاده از بازاریابی پارتیزانی است.
ادامه در فایل پاورپوینت...
** لینک دانلود فایل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **
|