فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی

راه اندازی سایت همه منظوره کسب و کار آنلاین، ورژن 13 (نقدی)

 

 

راه اندازی سایت همه منظوره کسب و کار آنلاین، ورژن 13 (نقدی)
 

آیا دوست دارید سایتی کامل و حرفه ای مانند سایت مسبی(masbi.com) در اختیار داشته باشید و با آن کسب درآمد کنید؟ ما با افتخار این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. شما با هزینه ای مناسب، صاحب یک وبسایت بی نظیر با امکانات فوق العاده خواهید شد. بخشهای متعددی از قبیل فروشگاه کالا و فایل، ایستگاه آگهی، دایرکتوری سایتها، بازاریابی و همکاری در فروش، پیام رسان اختصاصی و ... همه یکجا بر روی سایت شما وجود خواهد داشت. ما این همه امکانات را پورتال مسبی (Masbi) نام گذاری کرده ایم که مخفف Marketing And Systematic Business In The Internet به معنای بازاریاب و تجارت اصولی در اینترنت می باشد.

 

ما با تجربه 14 ساله در طراحی سایت، وبسایتی با قابلیت های کم نظیر برای شما طراحی و راه اندازی می کنیم. با راه اندازی سایت اینترنتی مطابق با پورتال مسبی (Masbi) یک سیستم پردرآمد اینترنتی برای خود ایجاد کرده، فروشنده ها و بازاریابهای زیادی جذب کار کنید و هم خود و هم دیگران صاحب یک درآمد ایده آل شوید. مدیریت کردن پورتال مسبی، نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و کاربران علاقمند به راحتی می توانند با پشتکار خود چنین سایتی را مدیریت کنند.

 

پورتال مسبی را می توان سایت اینترنتی بازاریابی و همکاری در فروش نامید، زیرا در آن بازاریاب ها به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات فروشندگان می پردازند. فروشندگان محصولاتشان را در سایت ثبت می کنند. بازاریاب ها به بازاریابی و تبلیغ محصولات می پردازند. پس از انجام هر فروش، درصدی از پورسانت محصول که فروشنده تعیین کرده است به بازاریاب، و درصدی نیز به مدیر سایت تعلق می گیرد. درصد پورسانت مدیر از کل پورسانت، توسط خود مدیر تعیین می شود. فروشنگان و بازاریاب ها دارای پنلهایی با امکانات استثنایی هستند که حرفه ای بودن و در عین سادگی و کاربرپسند بودن آن را می توان مهم ترین ویژگی آن دانست. کلیه تراکنش های مالی و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتیک انجام می شود. هر رویداد مهم و تراکنشی که در سایت صورت بگیرید توسط ایمیل به اطلاع مدیر سایت می رسد که همین امر مدیریت سایت را بسیار آسان کرده است. شما می توانید با مدیریت خوب و اصولی، درآمد ایده آلی از سایت خود داشته باشید. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات فروشندگان خواهند بود و کلیه مراحل رسیدگی به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام می شود.

 

اگر خودتان فروشنده کالا هستید باید بدانید در اختیار داشتن چنین سایتی و مدیریت آن، برای شما نیز بسیار کارآمد است، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی خودتان را در سایت ثبت کنید تا بازاریاب های سایتتان برای شما تبلیغ کنند. روشهای درآمدزای دیگری مانند جذب بنر تبلیغاتی، ایستگاه آگهی، فهرست سایتهای ایرانی و ... نیز در سایت شما وجود خواهد داشت. امکانات مهم، اصلی و متنوع این سایت حرفه ای که به اسم پورتال مسبی خوانده می شود در همین صفحه نوشته شده است.

 

در روش خرید نقدی، شما یک سایت کسب و کار کامل اینترنتی مشابه ورژن 13 پورتال مسبی با همه امکانات به صورت کامل تحویل خواهید گرفت و دسترسی کامل به هاست و مدیریت سایتتان خواهید داشت. هاست تحت تملک خودتان خواهد بود و شما می توانید با داشتن چنین سایت حرفه ای، کسب و کار خود را رونق بدهید. در سایتی که ما به شما تحویل می دهیم، بخش های اصلی زیادی ایجاد شده است از جمله: فروشگاه، فروشندگان، بازاریابی(همکاری در فروش)، مقالات، ایستگاه آگهی، درج بنر ویژه، دایرکتوری سایتها، تالار گفتگو، پیام رسان و ...
با سیستم بازاریابی یا سیستم همکاری در فروش، اعضای سایت می توانند به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازند یا با تبلیغ بخشهای مختلف سایت، هم خودشان کسب درآمد کنند و هم موجب رونق سایت و افزایش بازدیدکننده و اعتبار سایت شما شوند.
طراحی سایت اینترنتی مبتنی بر سیستم بازاریابی و همکاری در فروش، طرحی مفید و اصولی برای کسب درآمد است. زیرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشید چه قصد داشته باشید از فروشندگان دیگر استفاده کنید این سیستم نیاز شما را برطرف می کند. تمرکز شما بر مدیریت سیستم خواهد بود، بنابراین می توانید کل زمان تان را برای داشتن سیستمی سودآور، برای خودتان، فروشنده و بازاریاب، صرف کنید. می توانید درآمد مناسبی داشته باشید، آن هم بدون تولید هیچ محصولی و درگیر شدن در مراحل مختلف فروش. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی شما خواهند بود و تمامی مراحل ثبت سفارش اتوماتیک انجام می شود.
- شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات سایت جذب نمایید.
- شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد، امکان یافتن مشتری برای محصولات و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
- شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) و یک ایستگاه آگهی را به عهده بگیرد.
- با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
- با مدیریت دقیق بخشهای متنوع و بی نظیر سایت، درآمد فوق العاده ای را عاید خود خواهید نمود.

 
طراحی سایت فروشگاهی
 



اقدامات راه اندازی:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه هاست و دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.

  

 

 

تعهدات ما:

 

حداکثر ظرف 48 ساعت بعد از سفارش، وب سایت آماده شده خود را از ما تحویل می گیرید.

 

تحویل سایت و تضمین صحت اجرا به عهده خود ما است.

 

خود مدیر سایت مسبی شخصا مسوول فروش این محصول به شما می باشد.

 

پس از خرید، در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوی شما هستیم.

 

امکان ارتقای سایت شما به ورژنهای بالاتر در هر زمان

 

برطرف کردن مشکلات احتمالی سایت شما در هر زمان و به صورت رایگان

محصول: راه اندازی سایت همه منظوره کسب و کار آنلاین، ورژن 13 (نقدی)
 
قیمت: 9,000,000 تومان
حجم فایل: 3 کیلوبایت
فروشنده: مسبی دات کام
 

تلفن پشتیبانی: 09171746441

خرید

 

 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی