فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:ما هیچ مسئولیت قانونی

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:ما هیچ مسئولیت قانونی

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
با تشکر

طبقه بندی موضوعی

اجرای مدیریت تجربه مشتری( CEM ) در بانک کشاورزی

اجرای مدیریت تجربه مشتری( CEM ) در بانک کشاورزی

چکیده:

مقاله حاضر به بررسی نقش مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک روش جدید برای درک رضایتمندی مشتریان میپردازد. این مقاله به روش کتابخانهای و بررسی اسوادی و تحلیلی و توصیفی به بررسی "مدیریت تجربه مشتری" در بانکها پرداخته است. و در ادامه به بررسی عوامل تعیین کننده تجربه مشتری و نقش آن در وفاداری مشتریان میپردازد. همچنین مدل مفهومی این مقاله نشان میدهد که بین بخشهای مدیریت تجربه مشتری)بخش وظیفه ای، انسانی و مکانیکی( و وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. و با برقراری این ابزار میتواند به بازگشت مشتریان به بانک و همچنین سودآوری بانک کمک کرد. در پایان میتوان گفت که مدیریت تجربه مشتری امکانات و بسترهای جدیدی را برای موسسات اقتصادی فراهم آورده است تا در حفظ و نگهداری مشتریان خود و ایجاد حس وفاداری کمک کند.

 

مبلغ قابل پرداخت:3.000تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی